Najad

Anrik båtbyggare skapar premiumkänsla och bygger relationer

Utmaning

När Najad kom till Circus stod de inför lanseringen av en ny båtmodell. I samband med detta ville man göra en nysatsning på marknadsmaterialet och stärka sin image. Utmaningen var att skapa en enhetlig marknadskommunikation, särskilja de olika båtmodellerna och ta fram ett material som underlättade det praktiska säljarbetet.

Lösning

Vi hjälpte till med ett nytt grafiskt koncept och innehåll som attraherar och andas premium hela vägen. Från agenternas första möte med intressent, broschyr och mapp med exklusivt utseende, webbplats och profilering av mässnärvaro till genomförd affär. Och därefter fortsätta att bygga relationen med köparen genom några väl valda profilgåvor som är tänkta att följa med hela vägen ut till havs.

Resultat

Från agenterna har vi fått positiv respons, de upplever att det nya materialet underlättar deras arbete. Genom att bygga vidare på Najads arv och traditioner i kombination med en modern känsla och look i allt som produceras skapas också intern stolthet.

Vill du veta mer om projektet?

Kontakta Helena!